Nykøbing F. Bueskyttelaug blev stiftet den 13. oktober 1954. Lauget er med lem af Bueskydning Danmark under Dansk Idrætsforbund og World Archery. Lauget er det eneste registrerede bueskyttelaug/bueskytteklub på Lolland-Falster under Bueskydning Danmark.

Se generelle ORDENSREGLER.

Det udendørs klubhus og skydebaner er beliggende på Østre Alle 119, der ligger i forlængelse af B1921´s træningsbaner.

Klubhuset er på ialt 128m2 blev opført i sommeren 2004. Omkring klubhuset er der gode parkeringsmuligheder og en stor teresse med flot udsigt over skyde arealet, som har permanent opstillet baner på 10, 15, 20, 30, 40, 50, 60 og 70 meter.

Se ordensregler for SKIVESKYDNING.

De indendørs klublokaler er beliggende på Kringelborg Alle 9, oven på Golfklubbens klubhus. Her på første sal er der permanent opstillet baner på henholdsvis 8, 12, og 18 meter. Ud over skydebanerne er der lokale hvor skytter kan slappe af.

Se ordensregler for JAGTBANEN.

VEDTÆGTER
for Nykøbing F. Bueskyttelaug.

VELKOMSTBREV til nye medlemmer.

INDMELDELSESBLANKET for nye medlemmer.

Nykøbing F. Bueskyttelaug © 2013 •

www.nf-bueskyttelaug.dk